Lomamökkien varaus vuodelle 2022 alkaa 20.9.

Ammattiliitto Jytyn jäsenenä voit vuokrata jäsenetuhintaisia lomahuoneistoja Levillä, Rukalla ja Tahkolla. Varausaika vuodelle 2022 alkaa maanantaina 20.9.2021 klo 9.00. Ensimmäisen kahden viikon aikana 20.9.–4.10.2021 varaavat ne jäsenet, jotka eivät ole aiemmin käyttäneet Jytyn lomamökkietua tai edellisestä varauksesta on kulunut 2 vuotta. Tämän jälkeen 5.10.2021 alkaen varaus on mahdollista kaikille jäsenille. Ennen varausajan alkamista lähetettyjä varausviestejä ei huomioida.

Lomahuoneistojen vuokra-aika on yleensä yksi viikko, hiljaisina aikoina myös viikonloput. Lomahuoneistojen varaukset tehdään suoraan kunkin kohteen omasta myyntipalvelusta. Varausohjeet ja hinnasto löytyvät mökkikohteiden sivuilta. Lomaviikot täytetään sitä mukaa, kun varauksia tulee. Varaus on sitova.

Kävijöiden tulee kiinnittää huomiota lomahuoneiston perusteelliseen loppusiivoukseen.

Talvikaudella vuokrahinta sisältää huoneiston vapaan käytön lisäksi 2 kpl hiihtohissilippuja per huoneisto koko vuokrauksen ajalle (arvo noin 400 euroa) Levillä, Rukalla ja Tahkolla.

Kesällä Tahkolla on vuokralaisten käytössä Tahko Golf Club Oy:n Business Golfkortti, joka oikeuttaa yhdelle pelaajalle ilmaisen kierroksen per päivä ja kolmelle lisäpelaajalle alennettuun hintaan.

Muistathan käydä päivittämässä omia jäsentietojasi Jytyliiton nettisivulla Jässäri -palvelussa

Tarkista ja päivitä jäsentietosi Jässärissä!

Koko liiton toiminta perustuu ajantasaiseen jäsenrekisteriin, jonka avulla tiedämme, ketä jäseniä on kullakin työnantajalla, työpaikalla sekä millä ammattinimikkeellä ja sopimusalalla. Olennaisen tärkeää on päivittää myös ajantasaiset yhteystiedot eli osoitteet, puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet.

Miksi työsuhdetiedot ja yhteystiedot ovat tärkeitä?

Työsuhdetietojen ja yhteystietojen ajan tasalla pitäminen on erittäin tärkeää työtaistelutilanteessa, jolloin tiedotamme jäsenille suoraan sähköpostitse ja tarvittaessa tekstiviestein jäsenrekisterin tietojen perusteella. Jos jäsenen työsuhdetiedot tai yhteystiedot eivät ole oikein jäsenrekisterissä, liiton viestintä ei tavoita jäsentä suoraan, jolloin jäsen ei saa esimerkiksi tärkeitä toimintaohjeita.

Lisäksi työsuhdetiedot ja yhteystiedot ovat tärkeitä tiedotettaessa mm. ammattialatoiminnasta, jäseneduista, jäsenkoulutuksesta, alueellista tapahtumista ja tilaisuuksista.

Mitkä tiedot pitää tarkastaa Jässärissä?

1. Mene kohtaan "Jäsentiedot" ja sieltä kohtaan "Henkilötiedot". Tarkista ja tarvittaessa lisää yhteystietoihin a) osoitteet, b) puhelinnumerot ja c) sähköpostiosoitteet. Jos muutat tai lisäät tietoja, paina lopuksi tallenna.
  2. Mene kohtaan "Jäsentiedot" ja sieltä kohtaan "Työsuhteet". Työsuhdetietoihin täytyy lisätä pakollisina tietoina a) työnantaja, b) työpaikka, c) jäsenmaksun maksutapa, d) ammatti, e) sopimusala ja f) työsuhteen alkamispäivä. Tarkista ja tarvittaessa korjaa tiedot nykyistä työsuhdetta vastaavaksi. Vanhoja (ei voimassa olevia) työsuhteita ei tarvitse lisätä. Jos muutat tai lisäät tietoja, paina lopuksi tallenna. Työsuhdetiedot tallennettuasi jäsenrekisteri vielä vahvistaa muutetut tiedot.

Kirjautuminen Jässäriin

1) Jässäriin kirjaudutaan Jytyn nettisivuilta etusivun vasemmasta yläkulmasta kohdasta Jytyn sähköiset asiointipalvelut.

2) Tarvittaessa lue kirjautumisohjeet tai katso ensikirjautumisen ohjevideo.

Muistathan, että sinulla on matkavakuutus!

Jytyn jäsenenä voit lomailla huolettomin mielin, sillä sinulla on käytössäsi liiton Ifistä ottama matkavakuutus. Vakuutus auttaa sinua tapaturmissa ja sairauksien hoidossa sekä korvaa myös tilanteessa, jossa matkasi peruuntuu tai keskeytyy yllättäen esimerkiksi sairastumisen vuoksi. Jos tarvitset lääkäriä matkalla, voit käyttää Ifin sopimuslääkäreitä, ja pääset lääkärille ilman omaa rahaa.

Jäsenkorttisi toimii matkavakuutuskorttina, joten pidä se aina mukana matkustaessasi. Kun sinulla on näyttää korttisi, sopimuskumppanit laskuttavat kulut suoraan Ifiltä eikä sinun tarvitse maksaa hoitokuluja ensin itse.

Tutustu jäsenetuusi: www.if.fi/jyty

Jyty Varkaus ry:n facebook-sivut

Jyty Varkaus ry:lle on tehty omat Facebook-sivut. Käykäähän tutustumassa ja tykkäämässä :)

Kerro myös muille jytyläisille työ- yms. kavereillesi sivuista. Toki saahan sivuista tykätä ja vierailla muutkin kuin jytyläiset.

Sivut löytyvät Facebookista hakusanalla Jyty Varkaus tai sitten suoraan tästä linkistä.