Ajankohtaista

Muistathan käydä päivittämässä omia jäsentietojasi Jytyliiton nettisivulla Jässäri -palvelussa

Yhteystiedot ja palvelussuhdetiedot kannattaa pitää ajan tasalla, jotta jäsenyydestä saa täyden hyödyn. Jässärissä voit päivittää mm. yhteystietosi, ammattinimikkeen, koulutustietosi jne.

Oikeilla yhteystiedoilla ja palvelussuhdetiedoilla saat jäsenyydestäsi täyden hyödyn!

Jässäriin pääset klikkaamalla tästä.

Lomamökkien varaus vuodelle 2019

Jytyn lomahuoneistojen varausaika vuodelle 2019 alkaa torstaina 22.11. Ajalla 22.11. – 2.12.2018 varaavat ne, jotka eivät ole aiemmin käyttäneet Jytyn lomaetua tai edellisestä varauksesta on kulunut 2 vuotta. Tämän jälkeen 3.12.2018 alkaen kaikilla jäsenillä on mahdollisuus varata vapaita lomaviikkoja. Lomamökkien varaukset tehdään suoraan kohteesta ja lomaviikot täytetään siinä järjestyksessä, kun varauksia tulee. Kaikkien lomahuoneistojen majoitusvaraus on sitova.

Vuokra-aika on sesonkiaikana yksi viikko, muina aikoina myös lyhyempiä jaksoja. Vaihtopäivä on Levillä ja Rukalla lauantai ja Tahkolla perjantai. Vuokrahinta sisältää 2 kpl hiihtohissilippuja koko viikolle. Huoneiston hintaan eivät kuulu liinavaatteet eikä loppusiivous, vaan niistä jokainen vastaa itse tai tilaa ne erikseen. Lomakohteiden esittelyt ja varaustiedot löydät kohdesivuilta. Lomahuoneistojen hinnat löytyvät alta sekä kohdesivuilta.

Rönnäsin lomamökkien vuokraus päättyy tämän vuoden lopussa

Jyty on irtisanonut vuokrasopimuksen Rönnäsin lomamökeistä päättymään 31.12.2018. Tilalle etsitään alkuvuoden 2019 aikana uusi kohde, josta tiedotetaan myöhemmin jäsenistölle.

Lue lisää: Jytyn lomamökit

Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry haluaa kannustaa mahdollisimman monia työikäisiä ja heidän perheitään hyvinvointitoiminnan pariin; Innostaa arkiliikuntaan, muuttamaan elintapoja pysyvästi terveellisemmiksi, jotta jaksaisimme paremmin. Hae nyt vuoden 2018 hyvinvointijaksoille!

1.ASKEL-hyvinvointijaksot kesälle avautuivat hakuun 15.1.2018.

PHT:n jaksoilla tutustutaan uusiin lajeihin, opitaan hyvinvoinnin aakkoset ja vietetään kesäistä aikaa koko perheen voimin. Tarjolla upeita luonnonkohteita ja urheilukeskuksia ympäri Suomen - tutustu ja hae! Muistathan tuetut hinnat: 100€ / 60 € 5 vrk (4 yötä), sisältäen majoituksen, ruoat ja ohjelman. Työttömille jaksot puoleen hintaan. #pht #hyvinvointi #ensimmäinenaskel Tänä vuonna ei aikuisten jaksoja avaudu hakuun tammikuussa, vaan uusi aikuisten jaksojen konsepti esitellään myöhemmin vuoden aikana.

- Hinnat, aikataulut ja lisätiedot (pht.fi)

- Haettavissa olevat perhejaksot kesälle 2018 (pht.fi)

Lapsiperheiden hyvinvointijaksot 2018

Erilaiset lajikokeilut, elämykset, pelit ja leikit ovat innostaneet liikkumista täysin harrastamattomatkin lapset liikkumaan. Suuria onnistumisia on koettu, koko perhe on löytänyt yhteisen liikunnallisen harrastuksen ja säännöllisen liikkumisen osaksi jokapäiväistä arkea. Elämäntilanteet vaihtelevat, arki voi olla taloudellisesti tiukkaa, kiire henkisesti kuormittavaa. Elintavat ovat muuttuneet epäterveellisiksi. Niiden muuttamiseksi tarvitaan kannustusta. Työn, perheen ja vapaa-ajan yhteensovittaminen on haasteellista ja yhteistä aikaa arjessa on vähän. Aikaa ja mahdollisuuksia liikunnalle, yhteisille harrastuksille ja ruokailuhetkille on harvoin.

- Hinnat, aikataulut ja lisätiedot (pht.fi)
- Haettavissa olevat lapsiperheiden hyvinvointijaksot 2018 (pht.fi)

1.askel-aikuisille - hyvinvointijaksot 2018

Työelämä on yllätyksellistä. Ilman työterveyshuollon tukea omasta jaksamisesta ja hyvinvoinnista huolehtiminen on haastavaa. Tärkeintä on, että uskallat tarttua toimeen ja lähdet liikkeelle. Jos et tiedä miten, anna meidän auttaa. Aikuisten 1.askel-hyvinvointijakso tarjoaa mahdollisuuden omien voimavarojen kartoittamiseen, kuuntelet itseäsi ja kehoasi. Luonto, lepo ja liikunta ovat elementteinä liikkeelle lähdössä. Irrottaudut miettimään, mitkä voivat olla ensimmäisiä askeleita omaan hyvään arkeen ja kokonaisvaltaiseen elämänhallintaan.

- Hinnat, aikataulut ja lisätiedot (pht.fi)
- Haettavissa olevat 1. askel-aikuisille hyvinvointijaksot 2018 (pht.fi)

Sinä työikäinen *) ilman työterveyshuollon tukea,ota ensimmäinen askel
hyvinvointiisi.

*) työsuhteen ulkopuolella, kuten ammatinharjoittaja,
yrittäjä, työnhakija, lomautettu, freelancer.

Hakuohjeet

Lue hakuohjeet hakemuksen täyttämisestä, valinnasta, omavastuuosuuden maksamisesta ja valintakriteereistä.

Lue lisää: Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry (www.pht.fi)

Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry valitsee tuensaajat. Valinnat tehdään taloudellisin, terveydellisin ja sosiaalisin perustein (laki raha-automaattiavustuksista § 15.

PHT:n toiminta on veikkausvaroin tuettua. Ammattiliiton jäsenyys ei vaikuta tuen saantiin.

Jyty Varkaus ry:n facebook-sivut

Jyty Varkaus ry:lle on tehty omat Facebook-sivut. Käykäähän tutustumassa ja tykkäämässä :)

Kerro myös muille jytyläisille työ- yms. kavereillesi sivuista. Toki saahan sivuista tykätä ja vierailla muutkin kuin jytyläiset.

Sivut löytyvät Facebookista hakusanalla Jyty Varkaus tai sitten suoraan tästä linkistä.