Ajankohtaista

Muistathan käydä päivittämässä omia jäsentietojasi Jytyliiton nettisivulla Jässäri -palvelussa

Tarkista ja päivitä jäsentietosi Jässärissä – voit voittaa lahjakortin!

Aloitamme Jytyssä jäsentietojen päivityskampanjan, jonka tarkoituksena on saada ajan tasalle jäsenten voimassa olevat työsuhdetiedot ja yhteystiedot. Päivityskampanjassa jäsenten tulee kirjautua helmikuun aikana 1.-29.2.2020 Jässäriin sekä tarkistaa ja tarvittaessa päivittää omat tietonsa. ­­­­

Koko liiton toiminta perustuu ajantasaiseen jäsenrekisteriin, jonka avulla tiedämme, ketä jäseniä on kullakin työnantajalla, työpaikalla sekä millä ammattinimikkeellä ja sopimusalalla. Olennaisen tärkeää on päivittää myös ajantasaiset yhteystiedot eli osoitteet, puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet.

Miksi työsuhdetiedot ja yhteystiedot ovat tärkeitä?

Työsuhdetietojen ja yhteystietojen ajan tasalla pitäminen on erittäin tärkeää työtaistelutilanteessa, jolloin tiedotamme jäsenille suoraan sähköpostitse ja tarvittaessa tekstiviestein jäsenrekisterin tietojen perusteella. Jos jäsenen työsuhdetiedot tai yhteystiedot eivät ole oikein jäsenrekisterissä, liiton viestintä ei tavoita jäsentä suoraan, jolloin jäsen ei saa esimerkiksi tärkeitä toimintaohjeita.

Lisäksi työsuhdetiedot ja yhteystiedot ovat tärkeitä tiedotettaessa mm. ammattialatoiminnasta, jäseneduista, jäsenkoulutuksesta, alueellista tapahtumista ja tilaisuuksista.

Päivityskampanjan palkinnot ja ehdot

Jäsenrekisterin päivityskampanjan pääpalkintoina arvomme yhden 500 euron ja yhden 300 euron S-ryhmän lahjakortin. Lisäksi arvomme kymmenen 50 euron S-ryhmän lahjakorttia. Palkintoarvonta suoritetaan kampanjan päätyttyä.

Kampanjaan osallistuminen edellyttää Jässäriin kirjautumista 1.-29.2.2020 välisenä aikana. Jos omat tiedot ovat jo ajan tasalla, tietoja ei tarvitse muuttaa.

Mitkä tiedot pitää tarkastaa Jässärissä?

1. Mene kohtaan "Jäsentiedot" ja sieltä kohtaan "Henkilötiedot". Tarkista ja tarvittaessa lisää yhteystietoihin a) osoitteet, b) puhelinnumerot ja c) sähköpostiosoitteet. Jos muutat tai lisäät tietoja, paina lopuksi tallenna.
  2. Mene kohtaan "Jäsentiedot" ja sieltä kohtaan "Työsuhteet". Työsuhdetietoihin täytyy lisätä pakollisina tietoina a) työnantaja, b) työpaikka, c) jäsenmaksun maksutapa, d) ammatti, e) sopimusala ja f) työsuhteen alkamispäivä. Tarkista ja tarvittaessa korjaa tiedot nykyistä työsuhdetta vastaavaksi. Vanhoja (ei voimassa olevia) työsuhteita ei tarvitse lisätä. Jos muutat tai lisäät tietoja, paina lopuksi tallenna. Työsuhdetiedot tallennettuasi jäsenrekisteri vielä vahvistaa muutetut tiedot.

Kirjautuminen Jässäriin

1) Jässäriin kirjaudutaan Jytyn nettisivuilta etusivun vasemmasta yläkulmasta kohdasta Jytyn sähköiset asiointipalvelut.

2) Tarvittaessa lue kirjautumisohjeet tai katso ensikirjautumisen ohjevideo.

3) Ongelmatilanteissa (kirjautumisongelmat) soita päivityskampanjan palvelunumeroon 040 610 3353 (arkisin kello 9-15) tai kirjoita sähköpostia osoitteeseen jytykampanja@jytyliitto.fi.

HUOM! Tutustu kirjautumisohjeisiin ennen kuin otat yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse.

Muistathan, että sinulla on matkavakuutus!

Jytyn jäsenenä voit lomailla huolettomin mielin, sillä sinulla on käytössäsi liiton Ifistä ottama matkavakuutus. Vakuutus auttaa sinua tapaturmissa ja sairauksien hoidossa sekä korvaa myös tilanteessa, jossa matkasi peruuntuu tai keskeytyy yllättäen esimerkiksi sairastumisen vuoksi. Jos tarvitset lääkäriä matkalla, voit käyttää Ifin sopimuslääkäreitä, ja pääset lääkärille ilman omaa rahaa.

Jäsenkorttisi toimii matkavakuutuskorttina, joten pidä se aina mukana matkustaessasi. Kun sinulla on näyttää korttisi, sopimuskumppanit laskuttavat kulut suoraan Ifiltä eikä sinun tarvitse maksaa hoitokuluja ensin itse.

Tutustu jäsenetuusi: www.if.fi/jyty

Jyty Varkaus ry:n facebook-sivut

Jyty Varkaus ry:lle on tehty omat Facebook-sivut. Käykäähän tutustumassa ja tykkäämässä :)

Kerro myös muille jytyläisille työ- yms. kavereillesi sivuista. Toki saahan sivuista tykätä ja vierailla muutkin kuin jytyläiset.

Sivut löytyvät Facebookista hakusanalla Jyty Varkaus tai sitten suoraan tästä linkistä.